Kunnossapidon järjestelmiin liittyvä liiketoiminta kasvaa ARROWilla

Positiivisen alkuvuoden myötä ARROW organisaatio on saanut joukkoonsa uusia asiantuntijoita. Kunnossapidon liiketoiminnan puolella on elokuun alussa aloittanut kaksi uutta projektipäällikköä. Heidän vastuulla ovat ARROW Novi -ja ARROW Maint -projektien johto-, koulutus- ja käyttöönottopalvelut.

”Uusilla rekrytoinneilla pyrimme vaikuttamaan kahteen asiaan. ARROW Novi-järjestelmän toimituksia on ollut paljon. Haluamme varmistaa onnistuneet projektitoimitukset sekä asiakaspalvelumme kehittämisen”, kertoo toimitusjohtaja Pekka Pylkkänen

Lappalainen_Pynnonen

Tuomas Lappalainen (DI, konetekniikka) on nimitetty Customer Solution Manager – tehtävään 1.8.2016 alkaen. Tuomaksen  vastuulla ovat ARROW -järjestelmäprojektien johtaminen-, koulutus ja käyttöönottopalvelut sekä after sales-toimintojen kehittäminen.  Aikaisemmin Tuomas on työskennellyt Valmetilla kehitysinsinöörin tehtävissä.

”Valmetilla työtehtäviini kuuluivat paperi- ja kartonkikoneiden viiraosien tuotekehitys- ja tuotehallintatehtävät. Vastasin kehittämämme prototyyppilaitteen käyttöönotoista sekä käyttöönottojen jälkeisestä käynninvarmistamisesta ja troubleshooting-tehtävistä Thaimaassa ja Kiinassa.

Uudet haasteet ARROWilla vaikuttavat mielenkiintoisilta ja odotan innolla tulevia asiakasprojekteja.

Vapaa-aika kuluu kalastuksen ja urheilun merkeissä”, kertoo Tuomas.

Eero Pynnönen (Insinööri) on nimitetty Customer Solution Manager – tehtävään 1.8.2016 alkaen. Eeron vastuulla ovat ARROW -järjestelmäprojektien johtaminen-, koulutus -ja käyttöönottopalvelut sekä after sales-toimintojen kehittäminen. Aikaisemmin Eero on työskennellyt Borealis Polymersillä kunnossapidon esimiestehtävissä.

”Borealiksella toimin ensin kunnossapitoinsinöörin tehtävissä muovitehtaiden mekaanisessa kunnossapidossa. Myöhemmin samassa organisaatiossa siirryin ryhmäpäälliköksi vastaten oman laitosvastuualueen mekaanisen kunnossapidon esimiestehtävistä sekä kunnossapidon kehittämisestä. Vapaa-ajallani puuhailen pienen Alisa-tyttäremme kanssa, sekä ajan salliessa pelaan pallopelejä, kalastan sekä metsästän”, kertoo Eero.

”Asiakkaidemme kunnossapitotoiminnan kehittäminen on entistä tärkeämmässä roolissa. Haluamme kehittää kykyämme toimia asiantuntijoina näissä projekteissa.

Oli ilo huomata, että kiinnostusta avoimiin tehtäviin oli runsaasti. Olemme erittäin tyytyväisiä tehtyihin rekrytointeihin”, Pylkkänen summaa.

Lue seuraavaksi

ARROW Engineering Oy:n konsepti ja brändi uudistuvat, toiminnot keskittyvät Jyväskylään

Lähes 25 vuotta toiminnassa olleen jyväskyläläisen ARROW Engineering Oy:n tuottavuuden parantamisen konsepti kirkastuu, ja samalla ARROW brändi uudistuu. Kyseessä on merkittävä satsaus palvelukonseptiin, tuotekehitykseen, resursseihin sekä markkinointiviestintään. Uudistuksen myötä yhtiö myös keskittää toimintojaan Jyväskylään. ARROW Operational Excellence -konsepti sisältää järjestelmäratkaisut tehtaan tuottavuuden, käyttövarmuuden, läpimenoajan sekä päivittäisjohtamisen tehostamiseksi. Ratkaisut auttavat tuotannon ja teknologian operatiivista johtamista ja […]

Lue lisää

Äänekosken Energia liittyi Novi-kunnossapitojärjestelmän kasvavaan käyttäjäjoukkoon

Äänekosken Energia päivitti kunnossapidon järjestelmäratkaisun ja päätyi valinnassa ARROW Noviin. ”Useampi vaihtoehto katsottiin läpi ja päätökseen vaikuttivat Novin käytettävyys ja monipuolisuus. Nyt saadaan Novilla huoltosuunnitelmat kuntoon ja tarpeelinen Reittihuollot-ominaisuus käyttöön” tuotantoinsinööri Atte Myllylä kertoo. Myllylän rooli tulee olemaan Novin pääkäyttäjänä. Novin avulla moni aiemmin muistin varassa ollut asia saadaan nyt dokumentoitua. Järjestelmää tullaan käyttämään sekä […]

Lue lisää

Virtain Energia valitsi ARROW Novin kunnossapidon järjestelmäratkaisuksi

Virtain Energia on valinnut kunnossapitojärjestelmäkseen ARROW Novin. Viiden eri vaihtoehdon joukosta Novi erottautui erityisesti helppokäyttöisyydellään sekä hinta-laatusuhteen osalta. ”Asentajat ovat ottaneet Novin reippaasti käyttöön. Palaute on ollut positiivista ja toiminnan oikea-aikaisuuteen voidaan nyt panostaa enemmän” käyttöpäällikkö Raimo Sundberg kertoo. ”Aiemmin kunnossapidon asiat olivat excelissä. Novin myötä korjaushistoria jää talteen. Lisäksi omat sekä viranomaistarkastukset tulevat hoidetuksi […]

Lue lisää